Prezentace služeb

Prezentace služeb neodmyslitelně patří k jakékoli prosperující společnosti, a proto využijte efektivně své prezentace služeb a propagujte ji pomocí článků.

Nové služby > Reklama

Reklama

10 tipů, jak na linkbuilding

Tags: analyza | google panda | google penguin | linkbuilding | odkazovy profil | optimalizace | penalizace

Linkbuilding může představovat až 80 % úspěchu vašeho webu ve vyhledávačích. Postupujte při získávání zpětných odkazů správně a zlepšete ve vyhledávání pozici své stránky!

1. Vycházejte z analýzy klíčových slov

Analýza klíčových slov vám pomůže vystavět strukturu webu a prozradí, co uživatele ve vyhledávačích vlastně hledají. Výrazně si tím usnadníte start všech dalších marketingových aktivit.

2. Ujasněte si téma

Víte, co vlastně prodáváte? Namalujte si asociogram. Vycházejte přitom z ústředních témat svého podnikání. Na konci získáte slušnou představu o tom, jaké obory svou nabídkou pokrýváte.

3. Najděte cílovku

Ptejte se vyhledávačů přesně tak, jako to dělají dnes a denně vaši potenciální zákazníci. Vystopujte místa, kde se scházejí a kde se baví o svých problémech. Které vy svými produkty vyřešíte.

4. Udělejte si rešerši

Nespoléhejte se na vlastní paměť. Sestavte si rešerši v excelovské tabulce. Sepište si seznam webů, které se vám zdají pro vaše záměry vhodné, a vypište si na ně kontakty.

5. Nahlédněte do historie

Vybraný web z rešerše si nejprve pozorně prohlédněte a kriticky posuďte, jestli ho opravdu navštěvuje vaše cílová skupina. Podívejte se také po historii webu. Někdy bývá dost divoká.

6. Nabídněte spolupráci

Oslovte vybrané weby s nabídkou spolupráce. Zamyslete se, jaký typ odkazu od nich chcete získat a jaká spolupráce bude pro obě strany prospěšná.

7. Vsaďte na kvalitu

Ve vyhledávání vítězí kvalita nad kvantitou. Nenakupujte odkazy hromadně. Jeden odkaz z tematicky příbuzné stránky je pro vás přínosnější než 10 odkazů z MFA webů.

8. Budujte přirozený odkazový profil

Cílem vaší snahy je přirozený odkazový profil. To znamená, že na vaše stránky povedou různé typy odkazů. Bannery, textové odkazy, no-follow odkazy, odkazy z diskuzních fór, neaktivní odkazy… Fantazii se meze nekladou.

9. Myslete na Google zvířata

Pokud získáváte odkazy pouze jedním způsobem, vyhledávače si toho všimnou a dřív nebo později vás potrestají. Přijdete o návštěvníky, a tím pádem i o zisk.

10. Sledujte autority v oboru

Uložte si do Oblíbených proslulé linkbuildery Filipa Podstavce a Zdeňka Dvořáka aka Linkiho. Sledujte náš blog a udržujte si povědomí o dění v oblasti linkbuildingu.

 

Nepodceňujte sílu zpětných odkazů a dejte si na vytvoření hodnotného odkazového profilu záležet. Potřebujete s linkbuildingem pomoci? Nasměrovat na správnou cestu? Kontaktujte nás a my vám ochotně poradíme.

 

 

Slevy a zase slevy od Slevový Kupon

Tags: sleva | slevové kódy | slevové kupóny

Máte rádi výhodné nákupy? Hádáme, že ano. Kdo by také pohrdl nákupem mnohem levnějších věcí, než je obvyklé. Každý z nás má bezpochyby radost z každé výhodné koupě, obzvláště jedná – li se o výraznou slevu z původní ceny. Velmi vyhledávanými jsou v dnešní době slevové portály, na internetu jich naleznete nepřeberné množství s širokou paletou nabídek. Převážná většina z nich nabízí mnoho slevových kupónů na daný produkt, službu, apod.

Co třeba slevový portál, kde máte možnost zakoupit slevový kupón, který Vám poskytuje možnost nákupu jakéhokoliv zboží z internetového obchodu? Zní více než lákavě, že? Takové slevové kupóny se dají vhodně využít třeba i jako dárek pro Vaše blízké. Dárek v podobě slevového kupónu nikoho neurazí a každého potěší, že si může vybrat sám. Slevové kupóny jsou v dnešní době velmi oblíbenými a moderními dárky, zejména pokud je obtížné odhadnout, co konkrétně by si obdarovaný přál.

Představte si mnoho internetových obchodů s rozmanitým zaměřením, a vy si můžete ke každému koupit slevový kupón a to vše na jediném slevovém portálu. Rozmanitá nabídka slevových kódů z nesčetného množství internetových obchodů, to je nabídka, kterou Vám nabídneme pouze my. Jelikož jsou slevové nabídky pravidelně aktualizovány, můžete se pokaždé těšit na nové a nové akční slevy. Každý den zde naleznete několik stovek skutečně lákavých slevových kupónů.

Vybírat můžete podle konktrétních obchodů, které jsou Vašimi oblíbenými, nebo podle nabídek, které jsou nejblíže Vašemu městu či dle preferovaného zboží, které si zvolíte v kategoriích. Kategorie jsou rozdělené do podkategorií a jsou velmi přehledné. Nemusíte mít tedy obavy, že Vámi hledané zboží nenaleznete. Slevový portál Vám také nabízí emailové služby, aby Vám neunikly žádné slevové kupóny. Na internetových stránkách stačí pouze zadat email a jednou týdně Vám budou chodit aktuální novinky. Využijte tedy opravdu lákavé nabídky slevového portálu Slevovykupon.net.

 

Hlavně nepolevit !

Tags: agentura | propagace firmy | reklama

Využít současnou situaci na trhu se může zdát obtížné, ale právě nyní je ten pravý okamžik pro získání nových zákazníků. Nyní jsou citlivější a vnímají více než kdy jindy drobné rozdíly produktů a služeb.      

V době krize, více než kdy jindy je zapotřebí vytrvat v podpoře svých produktů. Je jasné, že zájem veřejnosti o zboží, které nezbytně nepotřebuje, klesá. Volba většinou padá na levnější variantu, přičemž jiné benefity ostatních produktů zůstávají zapomenuty. A přitom stačí netradiční nebo klasická marketingová akce, jež nenásilnou formou předá tolik potřebné informace cílové skupině. Usměvavá, milá hosteska nebo promotéři mají lepší výsledky než letáky ve schránce. Aktivním a srozumitelným způsobem komunikují s potencionálními zákazníky a reagují na jejich dotazy. Pokud je navíc projekt podpořený motivačním programem, zvyšuje se prodej nejen v den promotion, ale i několik následujících dní. A proto, hlavně nepolevujte při podpoře svých projektů. Agentura Allice s.r.o. nabízí své dlouholeté zkušenosti a pomoc s realizací na celém území ČR a SR.


Prosadím se v zahraničí!

Není to lehké rozhodnutí, které může dopadnout různě. Vstoupit na cizí trhy je opravdu náročný krok. Je jasné, že průzkum trhu v dané zemi, pomůže v rozhodnutí. Ale co s tím, když domluva s některými národy, které se výrazně odlišují mentalitou, je tak náročná. Nejjednodušší řešení je průzkum samotný zadat zde v ČR. Cena takového průzkumu je přitom přijatelná a komunikace bezproblémová. Agentura Allice s.r.o. nabízí díky svým partnerům průzkum trhu nebo marketingové aktivity v těchto státech: ČR, Slovensko, Polsko, Slovinsko, Maďarsko, Bulharsko, Bosna a Hercegovina, Srbsko, Chorvatsko a Německo.

 

Fotograf, který vidí duši

Tags: Food styling | foto fotoateliér Praha | fotograf Praha | Nikl Petr photographer Prague | Nikl Prague | Nikl Praha | Petr Nikl fotograf Praha | photo | photographers | photography | picture | Reklamní fotografie

Hledáte kvalitního fotografa s dobrým okem? Potřebujte někoho, kdo cítí atmosféru? Chcete spolupracovat s člověkem, se kterým se snadno naladíte na jednu společnou vlnu? Jestliže Vám hlavou problesklo třikrát ANO, pak oblíbený pražský fotograf Petr Nikl je pro Vás tou ideální osobou. Citlivé vidění, dokonalý smysl pro záběr a vnímání detailů posunuje jeho fotografie někam dál, než je jen dobře techniky zvládnutý snímek. Petr Nikl je fotograf, se kterým se navíc velmi dobře spolupracuje a jeho fotografie vždy stojí za to.

 

 

Dobrá fotografie, to je okamžik a nekonečné hodiny dřiny

Zlí jazykové tvrdí, že fotografové obklopeni ženami, jen přijdou, zmáčknou spoušť a mají vystaráno. Ač to tak na první pohled vypadá, opak je pravdou. Na vlastní kůži jsem prožil s Petrem Niklem několik dnů focení a každá jeho fotografie skrývá nekonečné hodiny práce. Petr Nikl disponuje nesporným talentem, který z něj vytváří velmi všestranného fotografa. Má co říci svojí volnou tvorbou, ale i jako reklamní fotograf , který tvoří na základě Vašeho zadání a musí umět naslouchat. Je doma v ateliéru i exteriéru. K jeho celoživotnímu tématu patří lidé a jejich tváře. Umí se dostat hluboko pod povrch a vyzvednout ukryté příběhy. Proto je mu tak blízká reportážní nebo třeba i svatební fotografie. V současnosti se zaměřuje stále více na detaily a specializuje se na fotografie jídla, nápoje, šperky a skleněné objekty.

 

 

Reklamní fotografie nebo volná tvorba

V dnešní době jedno bez druhého již téměř neexistuje. Ač Petr Nikl uspěl jako umělec, má za sebou desítky výstav, kdy vystavoval i v Mecce umělců v Paříži, v současnosti se věnuje i oboru reklamní fotografie. Je příjemné, že za objektivem svého fotoaparátu neustrnul a ke svým fotografiím, jako přidanou hodnotu, nabízí i dovednosti počítačového mága. Své fotografie realizuje včetně počítačových retuší a finálních úprav. Kdo zná Petra Nikla jako citlivého fotografa a obdivuje jeho nezapomenutelné ženské akty, je možná překvapen novými pracemi, kdy nafotil několik těžkotonážních kolekcí - letadla a automobily.

 

 

Jestliže hledáte profesionálního fotografa se širokým záběrem a citlivým okem, kontaktujte Petra Nikla ještě dnes. Uvidíte, že budete spokojeni a na společnou práci se budete vždy těšit. Petr Nikl vidí, co mnozí ani netuší.

 

Jaroslav Kestřánek

 

Profesionální SEO optimalizace

Tags: optimalizace pro vyhledávače | SEO | SEO optimalizace

Když se řekne pojem SEO, možná vám automaticky nenaskočí žádná myšlenka, o co by se mohlo jednat. To nenaskočí většině lidem, a proto si nemusíte dělat starosti, že byste v tomto ohledu byli nějak výjimeční a chyběla vám nějaká zásadní základní znalost či dovednost. Je pravda, že SEO využijí pouze ti, kteří se aktivně angažují na internetu, a pochopili problematiku internetového marketingu v absolutním základu, a to že je prostě potřeba být vidět, stejně jako je tomu v prostředí reálném a ne virtuálním. Pod pojmem SEO optimalizace se skrývá poměrně náročný proces toho, jak nejlépe nastavit vaše webové stránky tak, aby optimalizace pro vyhledávače byla maximální, ale zároveň stravitelná pro potenciální zákazníky. Nicméně než abyste se sami pokoušeli takovou optimalizaci provést, raději ušetřete čas i peníze a objednejte si pro tuto službu odborníky, kteří každý den, celý den nedělají nic jiného, než že se věnují právě optimalizaci pro vyhledávače a vy se můžete věnovat něčemu jinému, v čem jste odborníkem.

 
Více článků...